22 - Wasiat

Wednesday, January 31, 2007

Aku rasa Afro dah mati. Sebenarnya aku mahu percaya dia masih hidup, tapi hati aku berat mengatakan dia sudah mati. Gerak hati walau seberat manapun tak semestinya betul.

Namun sudah sekian lama aku tak nampak dia pulang ke rumah. Anak kucingnya pun hilang entah ke mana. Mungkin dah mati juga.

Tapi kalau Afro betul dah mati, mana kuburnya? Mana bangkainya? Erk, maksud aku mayatnya?

Seminggu dua ni, rajin juga aku menyelak suratkhabar mencari-cari berita tentang penemuan mayat lelaki yang tak dikenali. Manalah tau, kan?!

Tapi kalau Afro betul-betul dah mati, aku akan lebih menyesal kerana aku tak cuba memujuk dia supaya menulis wasiat untuk menyerahkan SLKnya padaku.

5 comments:

MaNCiS February 01, 2007 4:43 PM  

tak cek kat balai polis ka???

Unknown February 02, 2007 4:25 PM  

hang ni biaq betoi, pi la habaq kat TV3, masuk jejak kasih ka, buletin utama ka..

areyoung February 02, 2007 5:54 PM  

Kalau kuncinya ada rembat jek ;P

sinaganaga February 03, 2007 11:50 AM  

kau lenjan sajalah SLK tu!

Nuts@Kacc February 05, 2007 5:28 AM  

aku rasa afro mesti berbangga dpt kawan mcm tapai..selain cuba cari kat surat kabor tuk compomkan dia dah mati...dia juga memikirkan kebajikan SLKnya...hehheh

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP