32 - Mabuk

Thursday, June 07, 2007

Aku betul-betul marah hari ini! Sungguh!!

Ini peringatan untuk para perempuan di luar sana. Kalau badan cuma beberapa inci saja lebih tebal dari tiang letrik, elakkanlah memakai jean ketat!

Kalau aku sedang makan, dan kamu lalu di hadapan aku, maka ketahuilah sebenarnya kamu telah menyebabkan selera makan aku hilang. Dan yang lebih menyebabkan aku marah, kamu menyebabkan selera untuk beronani aku hilang!!

Jean ketat hanya sesuai dipakai kalau kamu mempunyai punggung yang montok, pejal, gebu dan beralun-alun bak dipuput bayu. Bukan untuk punggung jenis papan lapis! Tak sesuai langsung!!

Baru sekejap tadi, aku duduk berbincang tentang cara menyelamatkan dunia sambil minum-minum di Rivadesatera dengan lelaki aneh yang mabuk, tiba-tiba lalu sekeping... erk, maksud aku.. satu makhluk Tuhan dalam jean yang teramat ketat. Satu jari pun tak boleh lepas, dude! Macam mana aku nak seluk nanti?

Tekak aku terus kembang. Lelaki aneh yang mabuk itu tersengih. Sinis!

Katanya, "Nampaknya, dunia tak dapat diselamatkan lagi!"

9 comments:

ILynn June 11, 2007 2:33 PM  

kalo selera die pakai jeans ketat,nk buat mcm mane lg ye tak

kacc June 13, 2007 3:12 AM  

dah tu je jeans yg dia ada kot..betul ke lelaki tu mabuk?or dia tu unik?..

.:HalogAmora:. June 17, 2007 6:46 PM  

la... kesitu plak...

dark angel June 23, 2007 1:45 PM  

betul, suka tengok pompuan yang berpunggung montokpakai jeans..gerammm..rasa nak ramas2 gitu

The Boss June 23, 2007 11:43 PM  

nape tak pandang yang montok,pandang yang papan memang la makan nasi tak habis

sukahati July 06, 2007 11:45 AM  

"Kalau badan cuma beberapa inci saja lebih tebal dari tiang letrik, elakkanlah memakai jean ketat! "

demmit!....talking bout me...haha....tp gua pedulik haper

tyrexia October 23, 2007 9:21 AM  

hahaha...

yg terlebih montok pakai jeans ketat pun bantut selera gak.

ombak dia lagi beralun. cam tsunami.

*larikkk!!!!!!!

darL January 16, 2008 2:00 AM  

kadang2 aku pun tepikir, cane la dorang berjalan ngan jeans ketat tu. kalau nak pebetui spenda tak ke susah. oh tak selesanya...

nhanania March 04, 2008 9:05 PM  

apelak nk betul kn spender..
kalo da jeans tu ketat, panties pun x lari2, ok pe pakai jeans ketat..
dr yg mantap..nmpk sendat, lg buruk..
tp kalo yg kurus kering pakai jeans ketat..mmg nmpk lucu pun.. lg2 yg pakai jenis skinny tu.hahah

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP