28 - Trauma

Monday, April 09, 2007

Seluar jeans amoi comel yang berjalan terkedek-kedek di hadapan aku ini membuat jantung aku sekejap laju, sekejap perlahan. Malah sekali-sekala terus terhenti. Jeans tersangkut di bawah pusat, cawatnya pula kecil. Seperti magnet, mata aku sekejap-kejap tertumpu ke situ. Dan dalam satu dari peluang yang sejuta itu, aku ternampak bayangan alur! Sumpah!! Bukan aku sengaja nak menjenguk, tapi sudah ditunjukkan begitu, aku pun terkejut. Celaka!

Aku hampir pasti amoi ini tidak berseluar dalam! Ha ha!

Otak aku memainkan fantasi nakalnya. Apa akan jadi, kalau aku jatuhkan pen ke dalam alur itu ya? Atau mungkin sekiub ais. Atau lebih bagus, puntung rokok yang masih berbara!

Tapi fantasi aku cuma setakat itu. Otak aku lelah kerana kekurangan oksigen. Lagipun, berfantasi seks ini meletihkan! Kalau letih sebab dapat, lain ceritalah! Ini berdayung pun tidak, tiba-tiba terkapar keletihan!! Celaka namanya tu!

Setelah berminggu berbulan menghilangkan diri, akhirnya semalam Afro pulang juga ke rumah. Kepulangannya mengejutkan. Aku temui dia terbaring di depan pintu semasa nak keluar ke tempat kerja.

Afro seperti orang mabuk tapi tidak pula aku terhidu bau bir dan wiski pada mulut dan tubuhnya. Pakaiannya compang camping. Rambut sarang tebuannya seolah tidak terbela. Wajahnya pucat, tubuhnya dingin.

Aku ingatkan dia dah mati, tapi rupanya tidak. Aku papah dia masuk ke dalam rumah. Berat juga mamat ni! Sudahlah bau badannya menyesakkan hidung!! Tapi kawan punya pasal, aku tolonglah juga walaupun dalam hati menyumpah-nyumpah.

Aku beri dia air. Dia tersedak.

Aku ambil telefon Afro dan hubungi Dr. Norina minta dia datang segera.

"Dia tak apa-apa," kata Dr. Norina, "cuma dia perlukan rehat yang cukup."

"Kenapa dengan Afro sebenarnya, doktor?"

"Itu tak dapat saya pastikan lagi. Saya perlu hantar sampel darah ni dulu untuk diuji selidik."

Namun malam tadi, Afro masih meracau-racau dalam tidurnya. Meronta-ronta dia minta dilepaskan.

Kasihan!

5 comments:

kacc April 10, 2007 12:57 AM  

huh!sian afro...sah la kene dera kene seksa tu..sapa la yg kurang ajo brani menghentam dia tu...aku marah ni..(bayangkan je muka aku merahh..idung kembang kempis..telinga merah mcm nk kuar api..)

hanny April 14, 2007 9:05 PM  

wah...best best...rasanya afro kena culik pastu ada orang letak dadah kat dalam beg dia...pastu bila dia nak naik kapal terbang ada polis tahan....eh...speku jer nih...apa sambungan dia?...

.:HalogAmora:. April 16, 2007 1:47 PM  

sian afro.

* sila continue segera... jgn tunggu sebulan br nk update. letih achik nk tunggu..*

tyrexia April 19, 2007 2:54 PM  

Letak dadah ke?
pastikan afro masih sunti..
zaman skarang ni mcm2... kejap gi makan, pastu kena tumbuk pastu kidnap pastu... macam-mcamm laa..

ILynn April 27, 2007 12:19 PM  

tapai..
ko mmg suke pk bende yg tidak2
fantasi tu la
isk isk isk

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP